יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

ניהול לקוחות - תזכורות

השבוע התווספה למודול ניהול לקוחות (crm) של אתר פלקס (אתר ל הנהלת חשבונות והפקת חשבוניות) לרישום וניהול של תזכורות.תזכורות הם אלמנט בסיסי וחשוב במערכות לניהול לקוחות מכוון שהן מאפשרות לבעל העסק לתכנן באופן הנכון ביותר את זמן העבודה ולנהל התייחסות לאלמנטים כמו לקוחות, תשלומים ועוד באופן חכם ואופטימאלי.

נכון לעכשיו ניתן לייחס תזכורות ללקוחות מתוך רשימת הלקוחות בפלקס וגם ללקוחות שאינם רשומים שם. כל תזכורת בנויה מהאלמנטים הבאים:
טקסט לתזכורת.
סוג תזכורת (כרגע רק לקוחות).
בחירת לקוח מתוך רשימה.
סוג חזרה של התזכורת.
תאריך התזכורת.
הערות.
תזכורת פעילה/לא פעילה.

הסטאטוסים של התזכורות יכולים להיות:

תזכורת עתידית.
תזכורת פעילה (אדומה).
תזכורת בוצעה.
תזכורת לא פעילה.


חשבוניות